Jobba imorgon juh..

Hade faktiskt nästan glömt bort det. Ca 1 års sen sist. Men det sitter ju som sagt i ryggraden. Blir bara feb och mars..Sen går jag på mamma ledigheten igen ända tills sep..Ganska nice=)
Har fortf inte repat mig sen sthlm..haha helt sjukt. Var nära på att avlida på träningen förut. Imorgon måste jag vara på benen igen. Börjar med en 13:30 till 21:00 . Dags att hoppa i säng =)
Måste bara berätta vilken underbar känsla det var att komma hem. Alvin snosen sov men Olle var vaken..Ett riktigt pusskalas. F hade städat och tänt ljus överallt. Duktig han.

Var tvungen att prova mina jobb kläder förut. Trodde aldrig jag skulle komma i den jobb skjortan med det gick alla. Dock lite slitna måste handla nytt. Absolut nya skor. Får ha mina blommiga jobbarskor...(sommar skor) Inge bra för ryggen men får gå ett tag.





Måste in och snosa på mina bebisar nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0