Lets dance med Bagge .......


Olle ca 1 1/2 år sen..Tiden går..<3




...Bagge Bagge bagge gooos. Han är som en mjuk och go nallebjörn. Kommer kolla bara för att han är med! jo men annars var det Karlstad hela dagen. Fick tag på det man behöve. En stekpanna. Jag råkade vara tjuv slant med en filt från ikea i Alvins vagn. Glömde hans snutte hemma. Denna tar vi, lade den brevid honom i vagnen. Vips så var den obetald och vår. Lätt hänt=)

Har gottat ner mig i soffan med en ledsen Alvin han gjorde sitt första stunt hopp ner från soffan och slog i huvudet ordentligt. Nu börjas det ska utforskas och prova på massa tårar blir det. Snutten min!

Imorgon blir det pump 9.30. Lovely.

Ha en bra fredag..


Kommentarer
Postat av: Ida Warg

Inga problem :) Kul att hjälpa till! Tack så mycket, vad glad jag blir!



Ja du innan gympass brukar jag se till att jag fått i mig tillräckligt mycket långsamma kolhydrater så jag orkar träningspasset. Brukar ta tex en eller flera fullkornssmörgåsar innan ett pass! Beror lite på hur länge sedan det var jag käkade innan. Efter passet (inom 30 min) ska man få i sig snabba kolhydrater (tex. frukt, torkad frukt, vitt bröd, sockrad lättyoghurt, nyponsoppa mm.) och protein (tex. proteinshake, keso, kesella, kyckling, tonfisk mm.) Själv brukar jag alltid ta banan med lättkeso. Det man ska undvika de 30 min direkt efter träningen är fett, för det gör så återhämtningen blir långsammare! Kram Ida

2011-01-07 @ 22:19:28
URL: http://idawargs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0