Me, me and me



En ganska så enkel bild av mig själv. Visar ju vad snäll och söt jag kan vara=)

10 FAKTA:

Veronica Wahlström
27 år
Bor i åmål tillsammans med mina barn och sambo
2 barns mamma
Jobbar som omvårdare
Tycker om ´träna (ganska ny den)

Mitt jag:

Bestämd
Tar absolut ingen skit
Väldigt ärlig, båda pos och neg har jag upplevt detta.
Spontan
Har aldrig fel

Jag är en ganska svår att lära känna, har mina vänner men det har blivit bättre. Men när ni väl känner mig, då är jag som min vän Jossan säger...Heybabberiba!


Jag är en väldigt bra person helt enkel. 




Kommentarer
Postat av: Emelie

Det håller jag med dej om...du är en väldigt bra person helt enkelt...inga krusiduller där inte!!!

2011-01-23 @ 10:04:51
Postat av: JB

Hejbaberiba och helt underbart. Kan vara jävligt stönig också " passar det inte tycker jag att du kan gå hem" haha tack för den, men det är gammelt och glömt nu. Ska bli fantastiskt att ni ordnat så jag kan få spendera helgen med alla mina bästa tjejer, inte klokt vad jag är tacksam för det. Puss

2011-01-23 @ 19:38:40
Postat av: Verra

Emelie- inga krusiduller här inte:) JB- så lite så, allt för att vi ska ha en fantastisk/galen helg tillsammans som back in the old days. Puss

2011-01-24 @ 08:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0