Pilates 45

Ja men herregud innan jag var färdig med städningen i går..Jag hade blodsmak i munnen innan köksgolvet blev färdigt. Måste ta det en gång till. Trevligt! Men nu är det ljus och fin miljö..tråkigt bara att det är så långt kvar men vi får hålla tummarna på att det går fort. På snack om tiden. Ska börja jobba den 1 feb. Kör två mån så kan jag gå hemma under sommaren och börja skola in Alvin på dagis i augusti.

Ska snart iväg på ett pilates pass. Ganska tråkigt men mycket effektivt. Stärker dina inre muskler och ökar smidigheten..



Inte alls sugen. Men i morgon blir det pump den bästa träningen..

Såg att det skulle komma en del snö imorgon med kuling varning! Nice!


Kommentarer
Postat av: Ida Warg

Hej tjejen! Det där beror lite på! Jag tränar själv varje dag men då är det viktigt hur man lägger upp träningen och hur man sköter kosten! Tex. så är det inte optimalt att köra samma träning (eller träna samma muskelgrupp) 2 dagar i rad. När jag kör med min PT kanske vi kör ben dag 1, biceps + triceps dag 2 och axlar + rygg + skuldror dag 3. Går man på gruppträningspass ska man kanske försöka att inte gå på samma slags pass 2 dagar i rad utan variera det! Men tex. någon slags av cardioträning som löpband, crosstrainer eller powerwalk kan man köra varje dag! Men tränar man så mycket är det viktigt att få i sig rätt kost så man inte bryter ner musklerna. Ät regelbundet och se till att få i dig tillräckligt med protein! Själv brukar jag alltid få i mig snabbakolhydrater och protein (tex. en proteinshake och en banan) direkt efter träningen eftersom musklerna då återhämtar sig snabbare!



Oj nu blev det en uppsats här! Undrar du något mer är det bara att fråga :) Kram Ida

2011-01-05 @ 08:33:47
URL: http://idawargs.se
Postat av: Anna

Tjena. Fan ska du börja jobba nu, vart? Eller rättare sagt har du blivit placerad någonstans. Själv har jag inte hört ett skit. Well skönt att få va hemma hela sommaren :) Då ska jag våldgästa dig haha.

Puss

2011-01-05 @ 12:45:48
URL: http://fruelvis.blogg.se/
Postat av: Jessie

Vart ska du jobba? Ja vill oxå gå hemma hela sommaren, men som det ser ut nu så lär det bli sommarjobb för mig igen =)

2011-01-09 @ 20:28:49
URL: http://jessams.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0