Renovering på g..

..Kommer lite bilder på vad vi har framför oss under våren. Som ni vet så använder vi bara nedervåningen för allt ska göras om på övervåningen. Ny el ska dras, Olle & Alvins rum ska bli färdigt, vårat sovrum , ett badrum, 2 vinds garderober och en liten "walk in closet"...




Trappan upp inte färdig. Ska bli lister,tapet och ett räcke.



Vårat sovrum..Har röjt där i dag så nu är det tomt. Golvet ska slippas och målas vitt. Taket ska fixas. Plank vägg i stället för tapet. Väggen där solariumet står i mot ska tas bort ska öppnas upp in till vindsgarderoben så vi får snetak över sängen.



Här ser ni min älskade kakelugn som kanske måste tas bort. Har 3 st men denna är finast av de alla. Där ser ni en skymt av walk in closet



Världens minsta badrum. Allt ska bort. Väggen där handfatet står i mot ska flyttas ut 1 m





På g in till barnens rum, absolut ska de få 1 varsitt rum men inte än på några år.







Tur att jag har världens händigaste grabb!





Kommentarer
Postat av: Jen

Urs.. vad mycket jobb, men det kommer bli super när det är färdigt.. det vet jag!!

2011-01-16 @ 16:19:04
Postat av: Annie

Hej

fan kommer bli skitbra, verkligen. Använder du föresten babysittern som man såg på att av korten? haha... Aja de va inte de jag ville. Tänkte bara göra dig uppmärksam på att jag skrev till dig på fejjan. Ha en fin kväll :)

Puss

2011-01-16 @ 17:15:02
URL: http://fruelvis.blogg.se/
Postat av: Emelie

Mycke jobb men va bra de kommer bli. Ska bli spännande att följa förvandlingen.

Kram

2011-01-16 @ 17:42:33
Postat av: Mikka

Med tanke på vad fint ni har det på undervåningen så kommer det ju bli helt suveränt när allt är klart! Meeen vad tråkigt om ni måste ta bort den fina kakelugnen!! Tur i oturen att ni har flera. :]



2011-01-18 @ 20:32:21
URL: http://mikaelalerhman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0