Ska bli så skönt att krypa ner i sängen.

Det är de bästa med att F åker och jobbar. Får sova i sängen. Jag och Alvin sover i soffan när han är hemma. Blir så jädra trångt, plus att Alvin sover ju ganska oroligt/hostar igen. Med trångt menar jag att jag,F och Olle sover tillsammans och Alvin i spjälsängen. Varför vi alla sover så är för att vi bara har 1 sovrum men Olle och Alvins rum är på g.

Var hos doktorn med barnen förut. Ååå vilken piggelin Alvin var. Jo men det är han väl, just hostan som är jobbig. Olle lämnade urin prov visade inget men de kör en urinodling på det för säkerths skull. Imorgon ska Olle vidare till en annan läkare. Har startat en utredning angående hans mage. Han är ju i en lite lurig ålder . Kanske bara kör med att han har ont i magen blivit en grej kanske. Hoppas verkligen det.

Annars idag så har det varit fina fisken. Fick ringa in farmor på eftermiddagen så jag fick iväg och body pumpa. Riktigt dåligt pass var det idag. Buuhuu.

Neee minsan nu ska jag krypa ner hos mina änglar.







<3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: wero

uhh va mysigt!

2011-01-10 @ 23:32:53
URL: http://misswero.blogg.se/
Postat av: Mia

Bra ni kollar upp! Vad jag har förstått kan magbesvär vara tecken på allergi.. Iaf för min tös... Blir allt vanligare.. Hoppas att det "bara" är vanlig magvärk!

2011-01-11 @ 08:09:30
URL: http://mariablomgren.wordpress.com/
Postat av: Verra

Vad hade hon för allergi? Symtom? Kramiz

2011-01-11 @ 21:06:37
Postat av: Mia

Hon e allergisk mot vetestärkelse, soja, havre, nötter, pollen....... en del.. hon har haft eksem sen hon föddes typ och på senare år problem med magen.. och astma.. hela fadderullan...

2011-01-11 @ 22:19:00
Postat av: Mia

Hon e allergisk mot vetestärkelse, soja, havre, nötter, pollen....... en del.. hon har haft eksem sen hon föddes typ och på senare år problem med magen.. och astma.. hela fadderullan...

2011-01-11 @ 22:19:44
Postat av: Mia

Hon e allergisk mot vetestärkelse, soja, havre, nötter, pollen....... en del.. hon har haft eksem sen hon föddes typ och på senare år problem med magen.. och astma.. hela fadderullan...

2011-01-11 @ 22:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0