Stavfel, so what?

Jag läser en del bloggar och det är ofta bloggerskorna får kommentarer på stavningen. Typ - Din idiot det heter objekt inte obejekt..Varför ens orka bry sig. Kommer i håg min första blogg jag hade. Fick spydiga kommentarer ofta och självklart av kräken "anonyma" Stå för fan för det du säger! Min stavning är väl sådär men oftast består det av stress. Oj där skrev jag fel men hinner inte ändra=)
Äää låt oss stava som vi vill..

Dagen i dag.

Träning
Bus och lek med barnen.
Storhandlat
Dagliga sysslor.
Barnen sover nu. Älsklingen och jag chillar med ett glas vitt medans fläskfilen med ädelosten står och puttrar.

Sen blir det the town i gen. Jag smygkollade lite på den i går när F hade somnat. Fantastiskt fin film med Ben affleck.




Kommentarer
Postat av: Annie

haha... helt rätt! Orka bry sig. Ha en fin kväll.

Puss

2011-01-08 @ 22:45:52
URL: http://fruelvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0