2 hela veckor kvar

Eller typ iallafall fick tid hos frissan 31 mars. Då börjar helvetet=) Har en flådig utväxt nu, inte mycket tycker folk men för att vara mig så e det extremt brukar färga håret 1 g i mån. Så nu ska det vara så lite färgat som möjligt. Sitter i soffan nu lagomt halv död. Började jobbet halv åtta sen hem på tim kl 13. Minna killar mötte mig i detta strålande väder som det varit i dag. Gick hem och gjorde kyckling gryta och vips så var kl 14:45 dags att dra till jobbet igen. Slutade kl 20:00 hem till mamma för att hämta två tröj/vår jacka till Olle och Alvin.. Dessa 2 i från Kapphal.se


Den röda till Olle


Denna till Alvin

Passade även på att klicka hem två Nova Star mössor ifrån mormor=)

En röd som Alvin ska matcha och en turkos som Olle ska matcha





Snygga färger..

Jo men visst kom hem runt halv 9 snaret och orkade verkligen inte laga mat. Alvin sussa söt och Olle log och halv sov i soffan så jag kröp ner bakom honom..Kärlek
Efter en stund så knacka det på dörren. Då kom svärfar in med Kroketter,oxfile, fårost fyllda champinjoner och en mumsig sallad. Ibland är man bara för bortskämd.

Imorgon ska F lägga in mattan i barnens rum bara listor kvar sen, Äntligen!!

Nu är jag uppe på övertid

Godnatt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0