Allvarligt

Får nog lägge ner det där med sms in lägg vet inte riktigt vad jag grejar med det blir två åt gången. Har ganska nyss vaknat, Alvin sov bra fst han är jätte tät i näsan. Skönt. Vore väldigt trevligt om det kunde sluta blåsa så. Det får hellre regna,snö . Har ni blåst lite lätt på bebisar i ansiktet, sån blir jag haha.

Kl 10:00 ska jag iväg och gå igenom ryggen, nacken. Se så att allt är på plats men det känns som nåt har hopat tillbaka. Efter denna beh får jag inte träna på några dagar. Har beställt ett par löparskor. Ska försöka mig på detta med springning. Ska skriva upp mig på vårruset i Karlstad ..=)
Springa är inte min grej men kan kanske bli...

Talk to you lather

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0