barnvisor mitt i frukosten..

Äter frukost med datorn mitt på bordet och lyssnar på barnvisor från youtube..Just nu går bamse stenhårt..Det gäller att släppa loss..hahha smedje smurfen..
I går kväll satt jag på datorn gick in för att blogga men orka knappt lyfta fingrarna. Körde 2 pass i går först pump och direkt efter hardcore porr  kan man tro..Hard core på boll, riktigt jobbigt..
Så jag var helt slut! Idag e det jobb som gäller. Rensa lite här hemma med. Nån som vill köpa en gå stol? Blir inga mera barn här inte..slänger/säljer allt=)

Kolla denna bilden ..Riktig sommar.. Solen lyser in och helt grönt ute. Alvin 3 dagar gammal. Kommer ihåg när jag kom hem från näl..Körde in på våran grus väg och det var så fint. Nyklippt gräs och såååå grönt massa fina blommor..Såg ut som pradiset..Längtar!




Haha syns inte så mycket men ni ser en skymt av det gröna ibakgrunden..Är nåt speciellt med den bilden, kan vara för att 2 supergoa killar är med=) Olle var så försiktig, håll sig lite undan de första dagarna men sen så mmm synas höras, behövde mycket uppmärksamhet,inte konstigt. Slänger in en badbild..



<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Malin

Va ska du ha för gåstolen? Tror min syster skulle behöva en :)

2011-03-08 @ 08:55:40
Postat av: Verra

300 kan lägga ut bild om en stund knappt använd

2011-03-08 @ 09:05:14
Postat av: Kusin T

Gud vilka härliga bilder=)Får ta å ses snart. Pappa hälsade att han skulle slå dig en signal till helgen när han är i stan. Kram Trissan

2011-03-08 @ 20:04:02
Postat av: Jessie

Åååå vill ha sommar NU!!!

2011-03-09 @ 09:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0