Blondie ,here i come

Blir självklar blont, blir en utmaning !! Hahhaaa kommer i håg sist Marit slet som ett djur med mitt hår. Satt x antal tim på palatset..
Jag är ju blond egentligen det kan man inte tro. Men de senaste åren har det varit svart mestadels. Trivs bäst idet. men som sagt förnyelse är väl ändå det bästa. Ångra mig kommer jag inte göra men tröttna fort svar ja=) Ska ringa om tid imorgon.

Kändes ganska onödigt att åka till Bäckefors förut. Frågade mig om tummen och de jag sa visste de redan. Men de visste inte att jag röngat och gjort ultraljud på den. Men hon ville inte ta något beslut så hon skicka mig vidare till Uddevalla så ska de bestämma om de blir operation eller inte. Varför skickade dem mig inte dit direkt.???  Men jag har ju ALL tid ivärlden att flänga omkring så här, eller hur!! Stannade på nån vidrig resturang i bäckefors och slängde i oss en tunnbrödsrulle..

Barnen sussar sött och jag snart likaså. Ska stretcha lite hann inte efter träningen förut..

Hittade gamla bilder på mitt usb ..sötnosen Olle..



Olles gamla rum på hammarsgatan



Olle med sin bubbla



<3 <3 <3

Gooooood night






Kommentarer
Postat av: wero

Kul då är vi 2 som ska bli blonda då..:) känner redan vad jobbigt det ska bli innan de blir så som man vill ha det!! ;) Puss

2011-03-16 @ 19:50:26
URL: http://misswero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0