God morgon sunshines..

Jag är inte så mycket sunshine i dag, ännu=) Masig natt som vanligt väl. Var något krånel med blogg.se i går , därför jag inte bloggande. Tråkigt va?  Ska iväg och klippa Olle kl 10. Längesedan nu, han säger själv att det är dags. Han har så tjockt hår, så han blir lätt svettig bra på vintern=)
Ska även prata lite om hur vi ska lägga upp mitt blonda projekt. Uuu stackars hår..
Ikväll blir det föräldra samtal med Olle..Roligt!



Alvin sötiz på språng




Sötizen Olle

Tänk vad många tjejer bröderna Franzen kommer få, Herregud mammi kommer ha fullt upp och tjecka av.. (bry er inte om den "RENA" spegeln i bakgrunden)

Hittade sommarbild på mig och Wero.



Bruna och blonda <3




Kommentarer
Postat av: jb

So fu***ing fresch and clean:)

2011-03-17 @ 06:52:45
Postat av: wero

Skoja inte va tjejer dom kommer få.. gullisarna!!

Så bruna å blonda kommer vi va till sommaren med...;) Puss

2011-03-17 @ 10:45:39
URL: http://misswero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0