Godmorgon från Mörtebol

...Sovit tvär dåligt i natt, konstigt Alvin Franzen..Grrr=) Olle sover fortfarande och Alvin härjar järnet.
I dag har jag inga planer ganska skönt. Tråkigt att det blåser så bara,,Men det kanske ger sig.





Jag kan ha tänder ja. 4 uppe och 2 nere..Inte konstigt att han sovit dåligt det sista. Måste spränga och klia en hel del. Dem där uppe är inte riktigt framme ännu.



Sötröven..

Imorgon blir det jobb på illen 1b . Var riktigt längesedan jag var där. Ska bli skoj...Jobbar bara mars ut sen är jag ledig till 1 sep igen. Underbart när möjligheterna finns..

Dags för frukosten..

Kommentarer
Postat av: Mikka

Jädrar va go!! :]

2011-03-07 @ 11:51:32
URL: http://mikaelalerhman.blogspot.com
Postat av: My

Tack :) du går in på "arkiv"sen "mms" Tror jag. Sen måste du kanske gå in på "mitt konto" och skriva in ditt nr. Kommer inte riktigt ihåg, men tror att det var så ;) lycka till! Puss och kram

2011-03-07 @ 22:05:03
URL: http://gabbeminangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0