Godmorgon fredag och godmorgon öroninflamation

Jajemänsan Alvin har varit ganska snorig och febrig i 2 dagar när han skulle lägga vid middagen i går så vägra han han skrek som en stucken gris. Jag känner igen symtomen eftersom Olle är öronbarn. Så ringde Balder och så sant som det är sant. Dubbelsidig öroninflammation. Stackars liten, så nu är det kåvepenin i 5 dagar, jätte stark pencellin men ofast bara den som tar det! Men han verkar inte ha så fruktansvärt ont just nu och i natt sov han bra, skönt det!!

Till er som frågat så är skorna från Ellos. Mycket prisvärda tror det kostade 798 kr

Fredag hela dagen. Olle ska åka med pappi till Karlstad. Jag sa ta mig en promenad hem till min farbror som är på besök i stan. Ska bli kul att ses. Ser ut att bli en fin dag.

Just det ska be F köpa med en allround påse till nya vagnen..

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: wero

Stackars lilla Alvin.. krya på sig kram från oss...

2011-03-11 @ 09:52:07
URL: http://misswero.blogg.se/
Postat av: Mikka

Men stackar´n! Hoppas det går över fort för Alvin!

2011-03-11 @ 10:15:39
URL: http://mikaelalerhman.blogspot.com
Postat av: Marielle

Meeeeen stackars lilla Alvin!!!

Fy vilken skit vi drog hem till er!! :(

Hoppas han mår bättre snart!

Kram

2011-03-11 @ 13:50:48
Postat av: evelinah

åh, lillen då.. hoppas han slipper ha mycket ont och blir bätte fort! krya-på-sig-kram*

2011-03-11 @ 21:40:53
URL: http://eveheda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0