Jag nöjd mitt hår inte nöjt

Mitt hår mår inte bra. Det blev som jag trodde det skulle bli. Grov jobbet är gjort nu i allafall. Några tim med blekning fortf varma pigment och för att få bort det så la vi i en kall färg över. Ni får tänka att det var svart färgat i 2 år innan så det är riktigt svårt att få det ljust. Men alltid en början.
Mitt hår är väldigt tåligt men nu mår det fan inte bra. Jätte tort, ser ut som ett troll. Massa inpackningar, silver shampo och d-vitaminer som gäller nu en månad innan det är dags igen. Vila vila..

Resultat:



1900 kr fattigare ink produkter

Efter frisseriet så åkte fina fam till Säffle och hämta ut Alvins dopkort. Så fina..<3<3<3

Hann inte innan för dörren innan fam Ovesen var här och skulle ha kaffe, Calle kom förbi med. Full rulle..
Nu sitter jag och sneglar på efterlyst samtidigt som jag bloggar och öga går i kors..Snygg syn..
Imorgon är det sista jobb dagen sen är jag ledig tills SEPTEMBER=) wIIIHOO..


Kommentarer
Postat av: JB

Ohh nice! Skönt att det inte tog 8 timmar denna gång. Ser fram emot att träffas i påsk och ha kalas. Sa vi lördag? Puss

2011-03-31 @ 07:02:25
Postat av: Jen

Jättefint tycker jag.

2011-03-31 @ 14:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0