Mamma byter bo

Vilket givande program. Tänk vad olika folk är. Fantastiskt!!! Jag är mitt i mellan jag måste ha ordning,reda och kunna kontrollera läget, jobbigt i bland ja. Men jag lägger ju mycket mera tid på barnen, precis som det ska vara. Man kan göra ordning och reda temat till lek. Städa- Olle brukar damsuga, vara med och laga mat, vattna blommorna, damma, organisera i hans leklådor gör vi dagligen men på ett roligt sätt, på hans sätt. Alvin är som en snigel efter=)
Nu till mitt PMS . Har ätit femal balans i 3 veckor känner absolut ingen skillnad men det ska ta tid tydligen..Bu bäää Mitt pms kom smygande i går och kommer hålla på tills jag får mensen ca 1 vecka..Så jävla jobbigt. Mår skit från och till som tur är åkte till träningen osminkad det säger mycket! Hoppas hoppas det blir bättre inom en snart framtid.

Idag blev mitt rumpe tröll 10 mån, tänk vad fort det går. <3<3<3



Och stort grattis till bästa Jossan idag <3

Ska sätta mig nu och betala räkningar..trååkigt.
Imorgon är det jobb 7-14..

Föresten älskar våran nya bil..

Kommentarer
Postat av: mormor

Grattis Alvin 10 månader

2011-03-28 @ 21:18:47
Postat av: mormor

Grattis Alvin sötis 10 månader

2011-03-28 @ 21:21:58
Postat av: Jessie

Nä men va söt!

Får man inte se kort på nya vrålåket???

2011-03-28 @ 22:33:37
URL: http://jessams.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0