Tänk vad man orkar

Att vara mamma är det bästa som finns och även den största utmaning i livet. Men för dem som tror så är det ingen lek. Det är ett heltids jobb, man jobbar dag som natt. Man har ett jobb att sköta, 2 underverk att uppfostra, ett hus att sköta om, man ska sköta om sig själv. Hjärnan går på hög varv men jag trivs, tycker om att det alltid finns att göra.
Jag vill bara ge alla duktiga mammor en stor eloge..
Vi är bäst!!

Dagen i dag hmm ja. F tog med sig Olle till frissan och jag tog med mig Alvin till Näl. Hade totalt glömt bort att jag hade en avtalad tid där=) Medans jag undersöktes blev Alvin otålig så vi fick ta in en extra ssk som fick busa med honom. Han charmade såklart nästan ihjäl henne=) Efter det åkt vill till Max och mumsade jag iallafall=) Alvin mumsade morötter. Sen var det bara att skynda hem för föräldrasamtal för Olle. De beskrev honom som.

Artig
Aldrig några problem
Förståndig
Lättlärd

Min snuffe blev så full av skratt , Artig? Vad lillgammalt det låt på en 3 1/2 åring. Men han är lite lillgammel=)
Nu sitter vi här och inväntar Lyxfällan. Älskar det programmet- Vilka jävla nötter det finns.

Kl 8 imorgon är det tandläkarn herregud det är nåt med mig hela tiden. Efter det fort till träningen och köra lite core. Sen fort fort hem för det är F garage dag, naw vad snäll jag är!

Dags att stänga ner =)



Olle meckar med bilen stör ej




<3


Kommentarer
Postat av: Katja

Ja, vi är bäst! <3

2011-03-17 @ 21:49:37
URL: http://katjawallin.blogg.se/
Postat av: Fia

Du har så rätt i det du skriver :) Att vara mamma är det bästa som finns, men mycket slit, ja! :)

Dina grabbar är ju bara så söta! Ha det gott!

Kram

2011-03-17 @ 22:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0