Vidriga snö gå och dö

Vilken mardröm..Tänker iallafall byta till sommar gardinerna, för det har jag bestämt!
Var hos tandläkaren förut och lagade 2 hål, frän som jag är tacka jag nej till bedövningen. Ja men herregud trodde jag dog och ändå var det ett litet hål. Så på nästa tand blev det 2 sprutor..
Halvbedövad och go åkte jag vidare till mcd och körde ett core pass. Nu ska det drickas kaffe och bara härja runt med gullisarna. Fredag hela dagen och ledig.. Massa götta blir det i dag. Storhandlas ska det göras med...

Nu härjning...hörs senare=)

Kommentarer
Postat av: Mikka

Det misstaget har jag också gjort, tackat nej till bedövning. Jag kan ju säga som så att det misstaget kommer aldrig ske igen! HA-HA!



Helt rätt, byt gardiner! Våren SKA komma, snö eller ej! :]

2011-03-18 @ 12:20:54
URL: http://mikaelalerhman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0