Dags att vakna till nu...

Är så trött på att vara trött. Förstår inte riktigt varför. Äter som man ska ,tränar regelbundet men det kanske är det där med sömnen . Hmmm vår trött kanske. À ja behöver nog mängder med d- vitamin från solen:) ska skynda mig in i duchen nu, ska snart ner till BVC för att ta ut spiralen för att försöka få vårar 3 kärleks barn. Härligt. Men hallå jag skoja är helt slut som jag är :) Ska ta ut koppar spiralen för att att mina blödningar har ökat. Så nu ska det bli hormon spiral. Ska vänta nån månad innan insättning. Nån som har positivt att säga om hormon spiral??? Negativt kan ni behålla för er själva... Skulle åkt till Karlstad i dag men bidde inte så. Så det blir pump i kväll:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hade hormonspiral ett år innan den åkte ut för att bli gravid. ingen mens eller krämpor under hela tiden! toppen säger jag..

2011-05-16 @ 12:39:19
Postat av: jenny

hahahahah läste inte att du skoja först... 3 barn tänkte OMG :)

2011-05-16 @ 13:04:28
Postat av: Emelie Stålis

Hormon spiralen är kanon. (har man ett hett temperament som mig, kan det bli lite ännu värre bara men vadårå? haha). Har kanske mens 1 gång i halvåret, helt ok...haha!! Lycka till och hoppas den funkar bra för dig!

2011-05-16 @ 23:40:37
Postat av: Verra

Har mest hört positivt om den så det är ju bara att testa. Jag har ju ett fruktansvärt PMS innan mens så jag hoppas inte det blir värre för då får jag nog gå på gatan.. Men Emelie- nu förstår jag inte du har väl inget temperament hehehe

2011-05-18 @ 05:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0