Godmorgon..

Nån dom vill ha en AKTIV 1 åring, han är väldigt billig nästan grattis:) Gott att vakna i tid man kan ju missa nåt här ute på Mörtebol.. Ett stort plus är att solen lyser. Mer mer!! På em i går åkte vi till djurparken i sällskap av Jossan och Ebba. Djuren som finns där är.. Kaniner, getter, 2 hästar. Barnen älskar det. Jag var mest rädd litar inte på de där getterna.. Fula som stryk är de med. När vi skulle gå ur djurparken hade jag en skrikande Jossan i knät. En orm så klart. Äckliga slingrande djur en koppar orm. Ny tillskott i parken . I dag ska min stora lilla kille börja fotboll. Hur ska detta gå? Han är inget för sport. Han gillar att lunk i trädgården och samla maskar i en hink hehehe min lilla filurare. Men vi provar. Men innan detta blir det öppna förskolan , sen hem till holmers för lek. Ska tvätta av Alvin nu har har nästan ätit upp halva blomkrukan...

Kommentarer
Postat av: jb

Jag kan ta honom:) Bara du uppdaterar nångång;) Pöss

2011-05-23 @ 06:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0