Har ni fått nog om långfredagen?

Hej på er

Ett tag sen ja, vi mår bra allihopa men orken att blogga har varit som bort blåst. Så går jag omkring och är små sur för att jag inte hittar min laddare till kameran. Jag vet att jag lagt den hemma hos någon men kommer bara inte ihåg vem. Väldigt störande. Ska beställa en ny laddare imorgon.

Kan ju fortsätta med påskafton. Vi gick påsk paraden och fikade, hem till mamma på lunch sen ut med alla goingar på kvällen. En toppen påsk var det med alla gamla puddingar.. Äää vad lång draget att skriva om påsk påsk påsk...Uuu vad tröttsamt ord. Har hunnit med en hel del det sista men det värsta är ju att jag har fått minne som en guldfisk, kommer knappt ihåg vad jag gjorde igår. Jo då. Jag och Malin tog med oss barnen ner till örnäs för solning,lek och grillning. På kvällen träffade jag smarriga Marre vid plantaget. Satte oss på en bänk och delade en öl . Vilken underbar känsla det var. Solen stekte och ölen smakade fint, pratade en massa gamla minnen..Ohh loord..Att vi ens lever idag=) Vi kände oss inte en dag över 13.

Gick vidare till xo där vi smaskade i oss god mat. Panini -Grillad smörgås och en massa vin. Jossan kom och gjorde oss sällskap. Gick hem vid 01:00. Alldeles lagomt. I dag har jag mått tipp topp hela dagen. Tog första mjukglassen på marinan förut, HELT OKI! F tog med sig Olle och fiskade och här hamnade jag. Alvin sitter brevid och stökar ner hos mormor.



Dags att ta svarta faran och åka hem för att snart inta soffläge..

Vi hörs om 3 veckor igen då hehehheehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0