Jag vill ha soool och värme. Jag fryser ih...

img_1082 (MMS)

Jag vill ha soool och värme. Jag fryser ihjäl. Vägrar sätta på värmen igen. Ska ut med våran nya el räkning på 10 000 sist hade vi på 14 000 så egentligen så har vi ju inte ens råd att skita.   Dagarna som gått har mest bestått av träning och pyssel hemma. Till helgen fyller " lillen " 1 år , blir mörkrädd vad fort det går. Så då blir det kalas, snälla vädret var på våran sida. De sista veckorna har jag letat ihjäl mig efter min laddare till kameran. Fick nog och beställde en ny i går. Precis när jag lagt på Tele . Går jag in i ett skåp i tvättstugan för att ta fram en duk. Där ligger den och bara ligger fan vad arg jag blev men vilken lättnad hade nog aldrig gett mig att leta. En fix ide. Jiihoo tänkte jag men nu är datorn skrot, Evo ska kolla den på fredag. Nu ska jag ta tag i och rensa leksaker, barnen har sååå mycket ska ta bort hälften och lägga på vinden. Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Jessie

Ja faan man fryser juh ihjäl ju. Kul att komma hem och det känns som det är oktober. Grrr!

Shit! Redan 1år, ja tiden går ta mig tusan fort. Puss

2011-05-25 @ 10:48:44
URL: http://jessams.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0