Kollar big brother miss you Katerina och Roddan...

..Big brother är skit utan Roddan och Katerina. Vad är det för fel på folket som röstar. Jag kollar ju BB för att se folk göra bort sig, bjuda på sig själv och bara vara. Fy för fan vilket tråkigt folk det är kvar. Jag skulle iallafall köra all in. Jag hade förmodligen varit mest omtyckt samtidigt liiite hatad. Nog om denna skiten.

Har en fruktansvärd träningsvärk efter gårdagens löpning på fm och em body pump. Underbara känsla. Imorgon är det VÅRRUSET som gäller. Tar bussen upp med MCD 16:30 sen kör vi så det ryker. INTE. Jag är typ bäst på allt förutom när det gäller löpning där är jag nog sämst. Hejja hejja.. En utmaning.

Idag har det varit riktigt sommar väder och fort har dagen passerat. Alvin sov sig igenom fm medans jag och Malin satt och pressade på altanen. Olle söt var på dagis. Efter lunch fick jag fin besök av moffar, Ingamaja och broder J. Sen var det bara att packa in sötkörvarna i bilen och parkera hos Jossan för att sedan ta en tur till Örnäs. Olle och Ebba på cykel..ahhhaaa behöver jag säga mera. Vi hade lovat dem glass men resturangen på örnäs var stäng. Så det var bara att cykla vidare till strand cafet där dem även fick sig ett halv dopp isjön. De är inte kloka nånstans. Väldigt impad av att det orkade cyka så långt. Ja men en annan var ju helt slut cyklar och vagnar kors och tvärs..varmt som satan i gatan. Mmm men inte klaga har varit en riktig sommar dag. Sen var dem hem och grilla med svärmor. Så nu är det sääängen...

Inga nya bilder tyvärr eftersom jag inte har laddaren ännu..Grrr.





Hittade denna gamla bild på mig och Linda är i från smögen tror det var 08. Allvarligt jag ser ut som 15 år i den längden och ljust hår. Ganska nära nu med det ljusa nu ska det få vila vila vila...Kommer nya bilder så fort jag får kamera laddaren. Har ju iphonen men gillar inte att fota med den. J.B du får rätta mig om det inte var 08, men jag tror det var den sommaren Olle fyllde 1..

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha smögen! Vilka tider:)

2011-05-10 @ 23:13:44
Postat av: Verra

Heheheh kan man säga

2011-05-11 @ 06:33:52
Postat av: JB

Klart det var 08:) Bästa sommaren genom tiderna tror jag. Underbart!

2011-05-11 @ 21:51:15
Postat av: JB

Haha klart det var 08. Bästa sommaren ever, tror inte man kunde ha haft det roligare i lilla Åmål eller vad säger du Mattsson?

2011-05-11 @ 21:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0