Min Viking . Denna mössa skulle han ha på ...

img_1155 (MMS)

Min Viking . Denna mössa skulle han ha på sig till dagis, men sen lägger vi den i väskan, ja eller hur. Han hade haft på den när de gick till Karlberg på teater och när jag hämta honom så sprang han omkring med den. Haha söt!  Uuuu känns som vi bor i en grotta och hat jordgolv. Kallt som fan och smutsigt så dammigt att jag knappt kan andas. Så i dag blir det storstädnimg ut med mattor och allt som är vägg löst får passa på medans solen är framme. I em blir det en tur till lindex med mamma. Förövrigt är vi små förkylda. Ska i väg på body balance ikväll är stel som en pinne , har inte aktiverat mig sen i måndags och det känns gått och bärt på en halv nöjd Alvin bara det känns i axlar och rygg. Ne body balance it is.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0