Lite besviken

På filmen i går den där hemska bilden förföljer mig när hon låg där med sin mage och hur undernärd som helst. När jag set de andra filmerna så har jag bara villat se dem om och om igen som jag även gjort men nja jo klart jag kommer se den igen. Men måste verkligen köpa boken kan inte vänta tills part 2 kommer:) Men man kan ju säga att jag ägnade inte en tanke åt något annat än filmen och bara det var magiskt. Nu ska kg snart bege mig ut i blåsten för att bege mig in i jobb dimman . Går av på fredag kl 16 efter möte. Sen blir det lång ledigt och en helg i STHLM med FINA och SAKNADE flickor. <3 Ha en bra fredag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Man blir nog inte riktigt nöjd försen man har sett del 2!!



Ska ni åka tåg upp?

2011-11-28 @ 22:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0