Små fix hit och dit

Man blir aldrig riktigt klar med adventsfixet små grejar lite här och där men nu är det faktiskt bara snön som saknas för att jul stämningen ska komma smygande=).

Idag får jag mina nya iphone 4 s , den gamla har gjort sitt kanske inte men jag har haft den länge.




Nu står jag här och laddar för en sats med kärleksmums. Aptiten har verkligen hittat sig tillbaka.



Gjorde färdigt pepparkakshuset igår kväll eller ja Olle gjorde det. Han är såååå seriös när hanska göra något precis som sin far. Jag är verkligen heybaberiba ja. Men det blev mycket bättre än det jag gjorde förra året. =)

Funderar på att åka till träningen ikväll det var ett tag sen så det e dags nu.
Shape plus cx it is.

Ha en bra onsdag hör och häpna i SOLEN




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0