Tacka fan för världens snällaste barn.

Idag är det en mamma ligga isängen hela dagen . Har varit uppe och gett barnen frukost och lunch and thats it. Alvin har varit jätte förkyld denna helg med kräkningar och diarré trodde att det hade med förkylningen att göra men det var magsjuka med och det har ju såklart jag fått som skrytit att jag aldrig får det. Helt utmattad. Äcklig känsla. Barnen har varit fantastiska. Olle har tagit hand om Alvin torkat näsan och så:) tack gode Gud för det.
Farmor är och handlar lite åt oss skulle även se om hon hitta bilar 2 :) kvällen räddad. Hoppas bara jag kan få i mig nåt ätbart. Åt senast igår vid 17. Jobbigt när man e hungrig men det bara går inte. Urk!!


Kommentarer
Postat av: Jen

Fy farao alltså, stackars dig.. Men det är allt duktiga storebröderna när det väl gäller.. Hoppas ni snart blir bra.. Kramar

2011-11-22 @ 15:41:59
Postat av: Anonym

usch då.. krya på er snabbt! kram

2011-11-22 @ 20:33:07
Postat av: Malin

Krya på er

2011-11-22 @ 21:12:49
Postat av: wero

Krya på er <3

2011-11-23 @ 00:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0