Godmorgon alla godingar

Hoppas ni sovit bra och är laddade för en ny arbets dag, själv så känner jag mig som ett utsketet äpple. Lilleman vill väldigt gärna vakna 04:45 idag. Herregud får vara bra nu!
Sitter faktiskt och väntar på att få lämnna barnen på dagis så jag kan åka till jobbet och få mig en kopp kaffe och piggna till.


Full rulle denna veckan gillas

Tisdag: JObb, träning, Lära mig photoshop

Onsdag : Jobb och träning, hämta ut paket från lekmer.se

Torsdag : Massage, Frisören, ikea

Fredag: Jobb och träning

Lördag: Jobb, Marknad, Träffa Johanna <3

Söndag : Jobb hela dagen

Älskar när schemat är smetat. Därimellan har jag de bästa stunderna man kan ha med mina <3<3




Kommentarer
Postat av: mh

fasen vilken go torsdag, det är du verkligen värd :) du får ha photoshopkurs med mej sen..

2011-10-11 @ 09:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0