Katt piss vidriga stank

Finns nog ingen äckligare lukt än katt piss. Jätte trevligt när ens barn sätter sig i en sandlåda som katten använt till toalett. Fick åka hem och slänga Alvin in i duschen och kläderna i tvättmaskin. Mums.

Började dagen med en rejäl om gång knådning hos Benty. Ajajaja muskel knutar är inte att leka med. Han tyckte jag var så trasig att jag ska dit om 2 veckor igen. Jävla spänningar. Måste få in mer stabilitets träning i schemat.
Efter denna knådning hoppa jag in på synoptik och hämtade ut 2 par nya bågar fast i olika färger. Fort en groteskt beslut ångets.
Sen var det bara att pipa vidare till frissan.
Den bruna färgen blev bra men i de övre slingorna ville det gärna bli lite varmare så det går mer åt rött vilket jag inte gillar men det ska åtgärdas, Köpte med en mörk färg bomb.
Men kvaiten blev över förväntan nra. Mest nertill där färgen inte riktigt ville suga åt sig.
Men vilken skillnad får en chock varje gång jag går förbi en spegel, Vänjer mi nog snart. Jag trivs ju bäst i mörk.

Tyck till:








Ray ban bågarna. Enda skillnaden från mina favvo är att favvisarna  går mer upp.



Detta är svårt=)




<3<3<3




Olle med nya spiderman pyjamasen.

4år världens trots inte mycket som är bra. Sa till honom när vi provade pyjamasen vad söt du blev nu. Neeeeeeeej mamma jag är coooool. Jajaj okej! Han är iallafall söt cool=)

Nu blir det film Angry driver med Nichlas Cage..



Kommentarer
Postat av: Madde

Skitsnyggt blev det i håret! Fin färg! Tycker glasögonen på andra bilden :) ha en trevlig helg! Kram

2011-10-14 @ 05:44:19
Postat av: JB

Hottie!! Kul att se att du ä tillbaka "to the dark side";) Glasögonen är väl samma på båda bilderna? Ringer imorgon efter jag vart hos Agneta. Puss

2011-10-14 @ 06:51:29
Postat av: Verra

Tackar...skärpning fröken J bågarna är inte samma:) Pöss

2011-10-14 @ 07:29:55
Postat av: Wero

Snyggt det blev i håret. Jag tycker glasögonen på bild 2 pöss

2011-10-14 @ 08:45:05
Postat av: Jen

Bild 2 tycker jag och väldans fin i håret blev du.. gött m knådning väl ;)

2011-10-14 @ 21:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0