Linslus & glasögonorm. Synen har ju såklar...

Linslus & glasögonorm. Synen har ju såklart blivit sämre. En kvarts på varje öga,långsynthet,närsynthet, och brytningsfel. Min fråga var måste jag ha glasögon hela tiden? - Ja det måste du! Så nu blir det glasögon plus linser så jag kan variera mig eftersom jag mår dåligt när jag ser mig själv i glasögon. Konstigt solglasögon tycker jag att jag e gööör snygg i. En gåta! Det värsta av allt är att bestämma sig för ett par! Uuu à ligen. Får sova på saken. Värsta lämningen av dem alla har jag imorgon . Väcker barnen 05:45 och åker hemifrån 06:30. Stackars sötrövar. Sova nu . Ladda med massa energi .


Kommentarer
Postat av: Jessie

Köpte inte du ett par snygga glajor för inte sååå längesedan?

2011-10-05 @ 10:38:49
URL: http://jessams.wordpress.com
Postat av: Verra

Det var 2008. Men har aldrig gillat dem.. :) uuu dyrt med glas och bågar.

2011-10-05 @ 23:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0