Min stora kille

Sover första gången i egen säng sen han föddes. Har alltid haft honom brevid mig eftersom F jobbar borta under veckorna sen flytta vi ju till huset där vi har renoverat i 2 år så då har alla fått sova isamma rum/ säng. Men nu är det slut på detta. Olle och Alvins rum är färdigt..wii. Men det är ju oxå det enda rummet på övervåningen som är klart. Sålite läskigt är det där uppe ser ut som ett gammal spökvind. Alvin somnade nere i sin spjälsäng vid 19. Efter det frågade jag olle om han ville lägga sig uppe i sin säng och läsa en saga. Det ville han så vi kröp ner i de nya sängkläder,täcke och kudde. Slog ihop boken och sen somnade han men han var väl lite stel, de tror jag det. F kommer hem snart så han ska få sova där uppe med Olle inatt det får bli så nu innan vårat sovrum där uppe är färdigt. Vill inte att han ska sova själv hela natten där uppe i fall han skulle vakna och bli rädd, vingla ner från den gamla trappen. Nej tack. Men bara detta är ett stort steg. Imponerad att han ens somna mammas kille.

Blogg.se har skaffat en app som man kan hämta hem och ska kunna blogga ifrån men det funkar ju inte. VARFÖR?

Var hos doktorn förut. Jag har tydligen fått inflammation ikorsryggen så jag ska till sjukgymnasten imorgon. Alltid nåt krångel med min gamla kropp=)
Ska på linsprovning efter det oxå. Hur ska detta gå . Konstigt det kommer att kännas att se bättre och inte bära glasögon. Har fort inte bstämt mig för bågarna. Ingen brådksa nu eftersom jag ska ha linser med.



Olle är inne i en målar period, väldigt seriös- Kolla hur han hänger haha.

NU- Arga snickaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0