Söta jag





Mitt nya söta jag.

Har masat med dessa linser som inte vill säg väl. Ska tillbaka på fredag och antagligen beställa nya. Nu har jag iallfall glasögonen klara. Gott!

Ska snart ta med mig min precious (datorn) in thaa bed och kolla nån film. Småttisarna sover sen länge tillbaka.

Har faktiskt lite träningsvärk efter bodycombaten igår , längesen jag körde det . Hinner inte med så mycket träning nu när jag jobbar igen. Men jag gör så gott jag kan.

Imorgon ska jag jobba extra på adolfsberg (demensen) kul, var längesedan.

Ha en fortsatt bra kväll..


Kommentarer
Postat av: Trissan

Gud vad du passar i glasögon. Otroligt snyggt:) hoppas allt e bra med dig för övrigt. Kramar kusin

2011-11-01 @ 08:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0