Vad sker i bussen?

Nåt måste ju vara fel när juryn är mer underhållande än "idolerna" Linni och Andre får tacka för sig nu..Piiinsamt. Vem har ni som idol?
Min är iallafall Amanda f. Hon har verkligen DET. Ååå super söta höggravida Laila Bagge. Kaxig som bara den, trycker nog på där nere nu=)

Dagen idag har det jobbats, men bara till 13. Hem och leka med fam sen var det dags för träning. Hem å i duchen,pizza och soffläge. Gött äre. Alla sover som grisar förutom jag som aldrig sover "typ"

Läste på aftonbladet förut;

Sover du för lite har du större risk att drabbas av demens haha tack för den.

Stänger ner denna computer nu och koillar färdigt idol och sen går jag till sängs imorgon är det jobb igen men jobbar bara en halv delad, gött åre. Träffa Johanna baby och massa sötisar. Den årliga marknads fikan.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Amanda F är min favorit, fan vilken tjej. Å du förresten, snygg du blev i håret!!

2011-10-15 @ 15:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0