Värsta pojkvänsakademin




Sitter jag och kollar på oh my vad pinsamt men samtidigt roande. Tänk att behöva gå så långt som att behöva vara med i tv för att få se vad han går för. Dags att göra slut kanske.

Har ganska nyligen landat i soffan efter ett bodybalance pass.








Body Balance – kommer att förändra din syn på din kropp för alltid. Kroppen får en helt ny längd och styrka, samtidigt som du blir av med stress och spänningar. Bodybalance kommer garanterat att få dig att må bättre!

Absolut att det gör men det tar tid speciellt när man ska lära sig att fokusera på ingenting , ALLA tankar ska försvinna. Gick inte så bra idag tänkte på massor. Om barnen sov, vad jag skulle äta, jobbet, Sthlm , shopping you name it .

Det är mitt största mål:

Lära mig att slappna av. Bort med alla tankar,alla måsten.

Alltså mitt mål 2012- Bli av med stress och alla spänningar.

Surfade runt igår kväll och kolla efter julklappar hittade en fin trä buss med massa träfigurer till Alvin den får det bli. Kommer inte ihåg sidan nu men tror den hette blåelefanten=) Mycket fint och massa retro saker.

Tex denna fantastiska retro väska till olle han älskar ju allt som har med serie figurer att göra speciellt batman,spiderman..

 
Kan han ha sina pyssel grejer i. Han älskar att skapa/bygga. Väldigt smart min grabb förstår ni. Lite smartare än mig faktiskt. Får be honom om hjälp för att byta toa rulle på toaletthållaren. PINSAMT. F tycker jag är mongolid.

Här har vi bussen till Alvin


A match made in heaven...

Nu blir det nyaste nr av topphälsa och en kopp grönt te.
Imorgon försvinner jag in i jobb dimman=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0