Ansikts scanning

Passade på att noppra ögonbrynen förut på Ofelia när jag var där och shoppade loss. Pratade lite om hyn . Jag har en väldigt fin hy men man kan dock bli lurad så hon frågade om jag vill göra en ansikts scanning och det vill man ju. När jag blir gammal kommer jag få jätte mycket fräknar pga av att jag typ aldrig har smörjt in ansiktet mot uv strålning. Under ögonen var det lite rynk varning och även runt munnen. Annars var hyn perfekt, trodde jag dog. Så nu kör vi sten hårt med Loreals revitalift 10 total repair - För att bekämpa 10 ålderstecken samt skador från UV strålning.
Känns gött.

Nu blir det jobb!!




Kommentarer
Postat av: mh

snygg utsida, snygg insida tullis

2011-09-28 @ 22:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0