.....

Hatar att skriva rubriken!
Skulle ju lägga in lite bilder förut men det är en sån dag allt bara vänder sig mot en. Som om man ska vattna blommorna så tänker man lite innan att man häller sakta och stadigt så att man inte spiller, men vad händer? Jo man spiller! Man damsuger och har extra koll på vart damsugaren är så man inte lägger krok ben på sig själv, jo vad händer? Man lägger krokben på sig själv, Säger till Alvin att han inte ska röra lampan för den är varm, Jo vad händer mamma bränner sig på nåt jävligt konstigt sätt när jag skulle fixa till skärmen! Ska köra hem till mamma och tänker för mig själv att vi åker genom stan så slipper vi tåget och bommarna, men ändå så blev det fel och jag hamnade med bomm jävlarna och vad händer? Jo tåget kommer!! Kan tråka ut er hela kvällen=)

Har bokstavligen hällt i mig soppa och vad händer? Bränner mig på tungan ....Haha skämta där hade pricken över i varit, då hade jag gått till sängs direkt!

J,J och E var här på kvällspisten och visade lite nya tapeter de ska ha i nya lyan. Ack så mycket fint. Vi ska snart tapetsera hallen upp för ni förstår att det tar sig sakta men säkert. Så vi kommer snart oxå sitta i tapet träsket. Snuskigt mycket fint plus att man ska komma överns. Men jag ska bestämma, oki!

Imorgon blir det extra dag för killarna på dagis då ska jag passa på att rensa ett utav rummet uppe där F ska byta fönster i helgen.
Ska bli så skönt att ha i allafall 2 sovrum 1 till barnen och 1 till oss, men förmodligen så slutar det väl med att vi ligger i samma säng som en påse nötter. När pappa är borta så måste de sova med mamma. Men när han kommer hem , nix då e det kvalitets tid!

Ska kolla avsnittet av ensam mamma söker nu missade det i måndags, ska tydligen ha varit lite skämmigt...I like!

HA EN BRA KVÄLL...

Nix går fortf inte med bilder...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0