Idag är det i allafall 1 Sep=)

Im happy.Happy happy happy- En stor dag för Alvin=)

 Åkte till inskolningen med Alvin så där halv nervös. Öppnade dörren och han bokstavligen sprang in. Tog av honom kläderna lyfte över honom och han kollade inte ens efter mig. =) Fröken tyckte det var ett bra tillfälle att prova och säga hejdå och lämna honom till kl 12. Ropade på honom och pussade han hejdå. Då blev han lesssen såklart. Men jag tog mina steg och gick. Stannade allt lite i dörren och lyssna men han slutade fort. Underbara känsla så nu sitter jag här hemma själv. Ganska läskigt, har inte varit hemma helt själv sen innan Alvin kom. Gött gött gött!! 

Håller på att greja med designen som ni ser har en bild kvar att byta ut sen är den klar. Tycker ni det blir bra? 

Utan barn i 3 tim och massage på eftm vilken lyx dag.



Kommentarer
Postat av: JB

Riktigt nice design. Skönt att inskolningen gick bättre idag. SKoj att du bloggar igen:)

2011-09-01 @ 10:54:14
Postat av: Mikka

Superfin design! Jedrans vad jag gillar att du har börjat blogga igen! Tummen upp!

2011-09-01 @ 12:00:36
Postat av: Verra

Tack sötizar=)

2011-09-01 @ 13:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0