Lite halv krasslig sisådär

Hej på er. Har haft fullt upp med jobb,barnen,mannen, hemmet you name it!!
 Var så sten trött i går gick och lade mig redan 20 somna inte på nån timme iför sig kollade färdigt på Fast Five, ruggigt bra hoppas det kommer en 6:a!
Jo som sagt trött och sleten. Har nyss kommit hem från body combaten och sitter i min tystnad och avnjuter ett återhämtnings mål och laddar för CX som är kl 12..Wiii första gången den ska prövas.

Barnen är på dagis lagt in extra tim för Alvins skull nu i början och Olle med. Blir så dumt när jag är inne i helgerna. så därför har de fått 2 extra dagar. Väldigt skönt att bara få tänka på mig och det gör jag i dag=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0