Now we talking, riktig höst dag!

Har ta mig tusan frysit hela dagen, fast jag gått med raggisar. Kan kanske vara att jag mår lite halv krassligt. Har en väldigt envis visdomstand som bokstavligen vill döda mig. Var på folktanvården förut och spolade och fick antibakteriell gel. Har det inte gett sig inom de närmaste dagarna så blir det pencellin och utdragning av tand. Hell yeah vad nice!

Som sagt hösten är verkligen här och det gillas men har ett så stort problem så jag ligger sömnlös om nätterna. Vad ska jag ha för gardiner i vardags rummet. Har 2 fönster som går i hop i mitten. Göör svårt att få det att se bra ut. Färg på gardiner, mönster, hiss, hank,knyt gaah ilandsproblem. Tog med mig småttisarna till Säffle förut. Var inne på textil huset och hemtex, är du lugn i affären nu Olle så ska du se att vi äter på mc donald sen.Mmm ja det gick bra! Men hitta inte en gardin jävel. Kollade här i stan med har kollat jotex, ellos aa allt känns det som. Hjälp? Tips?

Olle& Alvins rum är färdigt nu i allafall.. Så till helgen blir det shopping av säng,madrasser,garderob, lampa,matta, (gardinjävel dit med) , Blir en dyr helg. Har redan ångest över att jag inte kommer hinna träna!! Kommer vara smäckat med saker att to do. Ska köra massa med saker till försammlings hemmet. En stor bytar dag. Det som inte blir sålt går till välgörenhet.

Ska krama kudden nu . Kanske blir en sväng till Karlstad imorgon med småttisar. Fråga bror om han vill med.

Nattis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0