Saknar mina gullisar..

Har jobbat i 3 dagar nu och det ganska intensivt när jag kommer hem så sover dem. Slutade jobbet halv 3 i dag och inte en kotte hemma, men snart är de hemma. De har varit på årgängsmarknaden. Hade velat vara med men tar det nästa gång=)
Har invigt mina 3 lediga dagar med en lång och varm dusch. Nu blir det lite plock. Ikväll prata vi på att gå ner åt staden. Ljusfesten är faktiskt väldigt mysigt. Ljus tända nästan överallt längs hamnen och bortåt . Riktigt fint. Japp så får det bli.

Här har ni min nya velour jacka från HM som jag är väldigt nöjd över. Älskar färgerna ihop.



Nice va?

Dags att göra lite nytta
Ha en trevlig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0