Latsidan

Latsidan tog över . Orkade inte krångla med att bleka tänderna ska försöka imorgon em. Fick de på posten idag, det är inget jag beställt.

Bust up ----> Är det jag väntar på men de jag beställt ifrån hade slut på lager så de väntar på stor beställning . Så därför skickade de blekning till tänderna
Tycker det var snällt, sen vet vi ju inte vad det är i sprutan egentligen men det verkar vara ett seriöst företag 😊

Köpte mig i allafall ett par nya löpar/ promenad skor på intersport. Går i gång på nya skor!
Haha Frazzes nya namn på mig - matrialare . Aldrig hört förut men det kanske stämmer lite😜

Imorgon är det jobb så nu är det dags att krama kudden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0