Första projekt idag -------> kaffekokare

Har inte druckit riktigt smarrigt kaffe på 2 dar. Min vapendragare har svikit mig. Får ner till eltjänst och ragga ny:)

Takida var händelsen sist jag.
Hade det jätte bra med girlsen, vi tjata och vi drack och bara vaaar. Men själva uppträdandet var vi inte jätte nöjda med , var bättre låtar förr.

Vi drack oh vi drack, trodde nog att vi skulle få spritförgiftning men fik gå och kräks en del. Dagen efter ska vi INTE prata på. Vidrigt kännde mig såååå liten och tåget hem redan kl 13. Ne inte bra!

Nu laddar vi för resa till Sälen på torsdag. Men börjar tyvärr inte så bra då barnen är hemma och febriga. Men vi får hoppas att de piggar på sig.
Igår kväll bakade Olle pizza . Riktigt go kvällsmat.



Kommentarer
Postat av: malin h

en vesuvio med fetaost och feferoni tack, och mixad sås. hemkörning till ödmansgatan 20.

2012-01-31 @ 17:28:19
Postat av: Verra

10 min en kvaart

2012-01-31 @ 22:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0