Gör om mig

Jag undrar jag om man skulle vara med i en gör om mig grej. Undra hur de skulle göra. Min fantasi är tyvärr slut när det gäller frisyrer , kan vara åldern och hela mamma grejen att man inte bryr sig lika mycket längre eller så är fantasin som bortblåst.
Ska till frissan imorgon så det blir väl klippa topparna, nån form av lugg

• Tjock
• Tunn
• Sne
•. Rak
Blääää . Det värsta är att jag passar bra it. Nej ingen lugg imorgon.

Den 27 Jan blir det Takida i Karlstad Bar en evighetsen jag såg dem och en evighetsen jag var ute . Mitt nya namn är party cracher.
Nej, men vilket fall så ska det bli ur kul . Ett gäng mammor som ska ut och slänga med våra lurviga.

Ska leta reda på ett par bomulls shorts med brodyr som på bilden.
Denna stilen ska det vara.
Älskar shorts och pricken över i den rockiga skinn jackan.
Verra style

Nä nu har jag skrivit väl mycket:) Ska ta mina ben och gå ut till köket och leta efter nåt gött. Medans jag kan gå.
Var på body pumpen förut. Är det nått pass jag får träningsvärk efter så är det detta:)


Kommentarer
Postat av: Jessie

Ett gäng Mammor.. och jag då ;)

2012-01-17 @ 20:09:21
URL: http://jessams.wordpress.com
Postat av: Verra

Men babe, du är ju mamma på ditt sätt. Voffarna:)

2012-01-17 @ 20:21:18
Postat av: Jessie

Ja faktiskt ;)

Ska bli jäkligt kul iallafall!!

2012-01-17 @ 21:35:54
URL: http://jessams.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0