Hey ho lets go

Var nere på intersport och shoppade nya träningskläder , måste hitta motivationen till och träna igen och det gör man bäst med nya kläder,nya nr av topphälsa och Ida Wargs blogg.
26 nov senast jag var på mcd. Urs inte okej nånstans.
Blev en ny sporttopp ( som kan hålla mina stora meloner på plats)
Nytt linne och nya löpar tights!
Letade efter nya skor med men inga som fall mig i smak.

Men detta med att jobba 90 % dag och kvälls pass är inte lätt att få ihop barnvakt för kvällar jag jobbar och till träningen. Jävla pussel. Men har sökt nytt jobb , en dag tjänst. :) Men helgerna Kommer man tyvärr inte ifrån i vården .
Hur som helst så ordnar det sig. För det gör det alltid.

Men imorgon är jag ledig. Hoppas att farmor kan ta trollen imorgon:)

Go kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0