Underbart kaffe

I nya kokarn Severin håller värmen otroligt och hettar upp det rejält.
Älskar nya prylar :)

Lovade Olle att baka cup cakes i går. Jag bakar lite då och då inte för min skull men för barnens för att de tycker det är roligt. Jag kan verkligen inte baka. Olle har gjort allt själv jag vispade i hop smeten men annars har han nog gjort allt. Glasyren gjorde jag och den misslyckades of course, Olle skulle nog ha gjort det. En 4 åring bakar bättre än mig:)

Hade Jossan och Ebba här på smakprov - De blev godkända:)

Kollade topp modell förut. Jisses vilka nötter. Självförtroende ska man ha det är ett måste i livet men till en viss gräns kanske. Annars kan det blir farligt.

Nu ska det bläddras i nya HM innan läggdags.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0