Känner mig naken

Tog ett stort steg i dag och raderade mitt konto från älskade fuck book. Allt går bara till överdrivt.

Trött på alla status uppdateringar om att man lagar mat, städar, älskar den mest ,jag är bäst,träning hit och dit!!!
 Blir så mättad framför allt på mina egna  incheckningar på mcd för att visa vad bra jag är som tränar så mycket eller ska jag säga TRÄNADE , jobbar 90 % i vården, har 2 små barn och ensam under veckorna och städar plus att jag lagar mat. 
So what?

Fack book - Största stress momentet som finns. No more!




 


Annars i dag så har jag tränat, lagat mat , tvättat

Har varit en slappar dag med vänner och familj. Lite ledsen i ögat bara att F spleade lite för hårt på bandyn i dag så han fick åka till Uddevalla och röntga hans knä som visade sig att korsbandet var av och ledbandet. Väntar på att han ska komma hem men verkar inte ljust just nu=)




Mamma och då lilla Olle <3





Kommentarer
Postat av: Mia

Håller med! Blir som en drog på nåt sätt.. Så klagar man på att man är stressad, men det är inte så konstigt om man varje dag läser vad sjuttioelva personer gör 14 gånger om dagen! Det var bättre förr... När man ringde varandra på hemtelefonen och svarade man inte fick man gå ut och se om man hittade någon... Eller skrev brev... Och händelser bara fanns att läsas i tidningen och inte överallt. Eller skvaller som man hört, inte som man läst på facebook.. Blogga e bättre=) Kram på dig Verra Berra..

2012-03-17 @ 22:16:31
URL: http://miablomman.blogg.se/
Postat av: Anna

Men fy! Precis det Patrik gjorde förra året, inget kul! Å det där med fejjan, förstår precis va du menar, ett kasst beroende. Hälsa Frasse från Patrik.

Ha det fint/ puss

2012-03-17 @ 23:06:19
Postat av: malin h

men du är ju klok som en bok.. tråkigt med knät som är så svåra att fixa. puss

2012-03-18 @ 08:37:40
Postat av: Jenny

Gött Verra :)

Fy farao trist med Frazze..

Lekparken är toppen, Nina tipsa oss om den för ett bra tag sen och den är super :)

Puss

2012-03-19 @ 11:32:55
Postat av: Elin1337

Du har tagit ett STOORT steg när du raderade kontot, själv skulle jag aldrig kunna göra det då jag själv nog är den mest nyfiknaste människan i stan å skulle få ångest om jag inte fick min dagliga dos av fb. Måste hålla med dig om att det tråkigaste att läsa är ju just om matlagning, hur mkt man älskar nån eller att folk tränar suck fy fan va folk är tråkiga å fantasilösa. Nu går det ju att återaktivera sitt konto igen (eller göra ett nytt) så blir suget för stort så är du alltid välkommen tillbaka :)

2012-03-20 @ 16:45:23
URL: http://vansinnig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0