Tant Agda

Jajemän, det är mitt nya namn. Var med på aqua pilates imorse den yngsta var runt 60 mmm kändes bra. Så jävla tråkigt. Men som sagt UTMANING!

Efter jobbet igår plockade fam upp mig och vi styrde faran till leklandet så vi alla fick leka av oss. Passar alla åldrar. Stannade till på vögen hem och fick med en del från ikea, woopsi inte alls meningen=)
F- skulle vi inte bara ha 2 lådor till tvättstugan=)

Idag är Mojje på Karlberg så F och Olle är där medans jag och Alvin är hemma och lagar middag.

Ikväll blir det lite rajtantajtan med vänner god mat och dryck.
Satt och funderde lite på när jag och F var ute tillsammans sist. i SOMMRAS juli, shit. På tiden va?

Nu ska jag leka att det är sommar, på med bruna facet SPRAY TAN




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0